Zwyczajne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia

Zarząd IACL Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów Komunikacji i Przywództwa
z siedzibą w Warszawie serdecznie zaprasza na Zwyczajne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia, które odbędzie się w dniu 30 czerwca 2016 roku (wtorek) o godz. 17:00.

Więcej »


The Graduate Survey w Polsce

IACL nawiązało współpracę z Modern Management Consultants z Wielkiej Brytanii, której celem jest wprowadzenie na polski rynek międzynarodowego badania studentów – The Graduate Survey.

Pracodawcy poznają konkretne argumenty dlaczego studenci chcą pracować w danej organizacji, dlaczego skłonni są ją rekomendować swoich znajomym i jak najskuteczniej do nich dotrzeć z informacjami. Wyniki pomogą firmom dowiedzieć się, co i jak konkretnie robić, aby przyciągnąć kandydatów, a co najważniejsze jak ich później utrzymać jako pracowników.

Więcej »


Motywacja. Metoda 6 kroków

Pod patronatem IACL, nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego, ukazała się książka Motywacja. Metoda sześciu kroków autorstwa Michaela Pantalona.

  • Bezskutecznie próbujesz zmotywować grupę do większego zaangażowania?
  • Wyczerpały się Twoje pomysły na to, jak skłonić bliską osobę do zmiany nawyków i nastawienia do świata?
  • Od dawna obiecujesz sobie, że rozpoczniesz dietę, rzucisz palenie, zaczniesz ćwiczyć, ale nie wiesz, jak się zmobilizować i wreszcie to zrobić?

Więcej »


Komunikację należy dopasować do odbiorcy

O wizerunku pracodawcy i zaangażowaniu rozmawiam z Justyną Piesiewicz, Prezesem Zarządu w IACL o tym jak ogromną rolę odgrywa spójna i dopasowana komunikacja, na co zwrócić uwagę dobierając narzędzia komunikacyjne rozmawia Marcelina Mrugalska, redaktor, HRownia

Marcelina Mrugalska: Kto powinien być odpowiedzialny za komunikację w firmie i w zespole?

Więcej »


Millenialsi tupnęli nogą i zmienili rynek pracy.

Na łamach Dziennik Gazeta Prawna ukazał się wywiad z Justyną Piesiewicz, Prezesem Zarządu IACL, szefem działu doradztwa HR i Employer Branding

– Polski rynek pracy przez wiele był rajem dla pracodawców. Kiedy kilka lat temu doradzałam firmom, żeby zaczęły budować swoją markę jako pracodawcy (co trwa nawet kilka lat), zbywano mnie, często słyszałam, że taka strategia nie jest potrzebna, a wręcz niech pracownicy cieszą się, że mają pracę. Tymczasem największe światowe firmy odniosły swoje sukcesy właśnie dzięki pracownikom, dzięki spójnej strategii marki pracodawcy – mówi Justyna Piesiewicz Head of HR & Employer Branding Practice, President of the Board IACL Polska.

K.N.: Zewsząd słyszymy o rynku pracownika, czy naprawdę on do nas dotarł?

Więcej »


Szklany sufit

W najnowszym numerze magazynu „Radca Prawny” wypowiada się Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu, IACL.

Więcej »


Dobre praktyki i antyprzykłady działań EB

Śledząc rankingi na najbardziej atrakcyjnego i pożądanego pracodawcę (np. Randstad czy Universum Global), nie da się nie zauważyć, że jest grupa firm, które zdominowały te zestawienia i pojawiają się w nich cyklicznie. Trudno wyobrazić sobie bowiem taką listę chociażby bez Microsofta czy Google. Pojawia się więc uzasadnione pytanie, co mają one a czego nie mają inne firmy, które do takiego zestawienia nie trafiły.

Więcej »


Bezcenny krwiobieg informacji

Na łamach proto.pl ukazał się wywiad z Justyną Piesiewicz, Prezesem IACL oraz Pauliną Trocińską, Dyrektorem ds. Relacji na temat roli komunikacji wewnętrznej w organizacji.

PRoto.: Skąd pomysł na wydanie e-booka na temat komunikacji wewnętrznej w formie pytań i odpowiedzi? [E-book do pobrania tutaj]

Więcej »


Deficyt budżetowy

W programie „Polska i Świat” emitowanym na antenie TVN24, Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu IACL Poland skomentowała nowy budżet oraz jaki może mieć on wpływ na rynek pracy.

Więcej »


Rynek pracy w polskich regionach w 2017 r.

Który region Polski zyska, a który najbardziej straci, jeśli chodzi o potencjał rynku pracy w 2017 roku? Zapytaliśmy ekspertów od rynku pracy, m.in. Annę Wichę z Adecco, Annę Pieczyńską z Allegro i Monikę Lewocką z Persona Global Polska.

Więcej »


HR zmienia kierunek. Praca w branży będzie jeszcze cięższa?

Coraz więcej rekrutacji i procesów HR-owych jest automatyzowanych, firmy stawiają na media społecznościowe i przenoszą rekrutację do sieci, a w niektórych spółkach headhunterami stają się sami pracownicy, którzy polecają ludzi do pracy. Czy HR-owiec będzie jeszcze potrzebny? Jak zmienią się jego zadania?

Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu IACL odpowiada na pytania redakcji Puls HR

Więcej »


Takie podsumowanie roku nie zdarza się często

Redakcji Puls HR zapytała Justynę Piesiewicz, Prezesa Zarządu, IACL i wielu innych ludzi związanych z branżą HR o to, co było najważniejszym dla nich wydarzeniem w 2016 r.  Wszystkie odpowiedzi są ciekawe, a niektóre dość zaskakujące.

Więcej »


Komunikacja wewnętrzna w pytaniach i odpowiedziach

okladka_ebookWŁĄCZ KOMUNIKACJĘ W ORGANIZACJI!

Po raz pierwszy zebrane w jednym miejscu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania podczas warsztatów, konferencji czy spotkań.

W ebook’u znajdziesz odpowiedzi m. in. na takie zagadnienia?

 

Więcej »


Fakty i mity na temat employer brandingu

Ze względu na zmianę rynku pracy z pracodawcy na pracownika, działania employer brandingowe przybrały w wielu organizacjach na sile. Można śmiało powiedzieć, że mamy dzisiaj trend, a w zasadzie modę na EB. Niestety, wiąże się z tym wiele nieporozumień. Pojawiło się wiele mitów.

Więcej »


Epoka charyzmatyków biznesu szczęśliwie ma się ku końcowi

Warren Buffett, Steve Jobs, Jeff Bezos, Elon Musk – przez ostatnie dwie dekady media, analitycy i przeciętni ludzi, marzący o sukcesie w interesach, wnikliwie studiowali każdy ich ruch. Biografie charyzmatycznych biznesowych liderów sprzedawały się jak ciepłe bułeczki, a w ich mniej lub bardziej wystudiowanych ekscentryzmach doszukiwano się geniuszu. Więcej »


Od czegoś trzeba zacząć, czyli czym jest EB i dlaczego warto poświęcić mu czas… i pieniądze

Skoro od czegoś trzeba zacząć, to zacznijmy od teorii, a właściwie krótkiego rysu historycznego. Zawrotna kariera employer brandingu rozpoczęła się niecałe 30 lat temu, we wczesnych latach 90.  XX wieku. Pierwsza wzmianka drukowana ukazała się na łamach Journal of Brand Management w 1996 r. w opracowaniu naukowym: „The Employer Brand”, którego autorami byli Simon Barrow i Tim Abler. W 2001 r. pojęcie upowszechniła firma doradcza McKinsey.

Więcej »


Pracownik nie lubi pracy

„Pracowników nielubiących pracy łatwo rozpoznać po rezultatach realizowanych zadań. Alarmujące bywa też zachowanie. Osoby będące typem samotnika, niebiorące udziału w życiu firmy i doprowadzające do konfliktów prawdopodobnie są mniej zmotywowane niż reszta załogi” – mówi serwisowi infoWire.pl Justyna Piesiewicz, założyciel i prezes zarządu firmy IACL. W takiej sytuacji dobrze zacząć od rozmowy. Może się okazać, że prostymi sposobami przywrócimy zatrudnionemu chęć do działania.

Więcej »


Dwie trzecie Polaków nie lubi swojej pracy

Pracownik, który nie lubi swojej pracy, unika jej. Nie jest efektywny ani wydajny, nie chce brać udziału w życiu firmy. Często jest typem samotnika, nieobce są mu konflikty. Można go doskonale poznać po wynikach, a raczej po ich braku.

Więcej »


proto.pl partnerem publikacji IACL

logoproto.pl nawiązało współpracę partnerską z IACL w zakresie opracowania publikacji: „Komunikacja wewnętrzna w pytaniach i odpowiedziach, czyli co chcielibyście wiedzieć, a nie mieliście okazji zapytać”.

Więcej »


3. Forum Pracodawców Przyszłości

Logo FPP 2016_3

„Sprawność fizyczna jest nie tylko jednym z najważniejszych kluczy do zdrowego ciała, jest podstawą dynamicznej i kreatywnej aktywności intelektualnej”
J. F. Kennedy

W dzisiejszych czasach przyciągnięcie i utrzymanie pracowników to nie lada wyzwanie dla wielu organizacji. Karty typu benefit, ubezpieczenie zdrowotne, wyjazdy integracyjne, czy szkolenia poza granicami kraju już nie wystarczą, a pracownicy zaczynają stawiać co i raz to większe wymagania.

26 października br., IACL br. już po raz trzeci organizuje spotkanie dla wszystkich tych, którzy chcą wymienić się swoimi doświadczeniami, myślami i opinią, a także dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w zakresie stworzenia atrakcyjnego miejsca pracy, zdrowego, zaangażowanego zespołu oraz chcą poznać sposoby na zbudowanie spójnej i wiarygodnej marki pracodawcy.
Weź udziałDodatkowe informacje

Więcej »


Czas na EB, czyli o budowaniu marki pracodawcy

6 września br. o godz. 20:00, odbędzie się webcaster z udziałem Justyny Piesiewicz, Prezesa IACL dedykowany praktycznym zagadnieniom związanym z budowaniem marki pracodawcy.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy jedynie rejestracja: WEBCASTER Więcej »


Idealny model pracy dla firm i pracowników

ROWE, czyli Results-Only Work Environment to praca, w której o miejscu i czasie decyduje pracownik. Jak wykazały badania, taki model zwiększa zaangażowanie i wydajność. A jednak do tej pory niewiele firm zdecydowało się na jego wdrożenie – czytamy w serwisie pulshr.pl.

Więcej »


Praca zdalna, elastyczny czas i efektywność.

Praca, w której o miejscu i czasie pracy decyduje pracownik, brzmi jak marzenie. Model zarządzania poprzez rezultaty ROWE (Results-Only Work Environment) daje taką możliwość, jednocześnie zwiększając zaangażowanie i wydajność wśród załogi. A jednak niewiele firm zdecydowało się na wdrożenie systemu. Dlaczego? Więcej »


Zwyczajne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia

cropped-IACL-na-ww2.pngZarząd IACL Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów Komunikacji i Przywództwa z siedzibą w Warszawie serdecznie zaprasza na Zwyczajne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia, które odbędzie się w dniu 28 czerwca 2015 roku (wtorek) o godz. 18:00 (drugi termin) w restauracji Heritage Shop & Wine, ul. Filtrowa 83 (wejście od Akademickiej).

Więcej »


Konkurs Biuletynów Firmowych 2016 pod patronatem IACL i z nowym Jury

logo_konkurs_2016_300IACL po raz kolejny objęło patronat nad prestiżowym konkursem na Biuletyn Firmowy Roku.

Do grona Jury została zaproszona m. in.: Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu IACL, Ewa Brzozowska i Marcin Jagodziński. Projekt ruszył 17 maja. W tym roku termin zgłaszania prac został wydłużony do 5 lipca. Firmy mogą zgłaszać swoje prace w 12 kategoriach. Więcej »


Global Mentoring Walk

jpg IACL zostało patronem 5, polskiej edycji ogólnoświatowej inicjatywy Vital Voices – Global Mentoring Walk.

5 marca 2016 o godz. 11.00, spod Starej Oranżerii w Parku Łazienki Królewskie w Warszawie, wyruszy wyjątkowy Spacer Mentoringowy (Mentoring Walk).

Spacer ten będzie jednym z ponad 87 Spacerów Mentoringowych, odbywających się tego samego dnia w różnych częściach świata. Jego wyjątkowość polega na unikatowej formule wspólnych Mentoringowych Spacerów, osoby dzielącej się swoim doświadczeniem (Mentora/Mistrza) i osoby mentorowanej/pobierającej porady (Mentee/Ucznia).

Warszawska, piąta już edycja Spaceru Mentoringowego (Global Mentoring Walk) połączy ponad 100 par mentoringowych 5 marca w Łazienkach Królewskich. W roli Mentora lub Mentorki wcielą się wybitni Liderzy i Liderki oraz Najwyższa Kadra Zarządzająca, reprezentująca świat biznesu, polityki, organizacji społecznych i akademickich. Do grona Mentorek została zaproszona Justyna Piesiewicz, Prezes IACL.

Więcej »


I kto tu teraz będzie rządzić? Absolwent na rynku pracy – debata IACL i UMCS- copy

Kula u nogi_prawa10 lutego br. Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (UMCS) oraz IACL – Międzynarodowe Stowarzyszenie Komunikacji i Przywództwa organizują wspólnie debatę: „I kto tu teraz będzie rządzić? Absolwent na rynku pracy”.

Spotkanie odbędzie się w Auli Wydziału Filozofii i Socjologii UMCS, Pl. Marii Curie Skłodowskiej 4 w Lublinie i rozpocznie się o godz. 16:30. Uczestnictwo w wydarzeniu jest BEZPŁATNE – wystarczy jedynie rejestracja (liczba miejsc jest ograniczona)

Weź udział

Więcej »


II edycja badania „Wpływ marki pracodawcy na rozwój biznesu”

Badanie II edycjaZmienia się rynek pracodawcy na rynek pracownika, ponad 1/3 polskich firm ma problem z pozyskaniem pracowników nie wspominając o emigracji zarobkowej, a utrzymanie pracowników wymaga obecnie nie lada sztuki.

Zapraszamy do współtworzenia II edycji raportu: WPŁYW MARKI PRACODAWCY NA ROZWÓJ BIZNESU.

Więcej »


Specjalista ds. rozwoju produktu

Dolary na dłoniIACL rozwija się i brakuje nam rąk do pracy, dlatego zapraszamy do naszego Zespołu wszystkie osoby odważne, kreatywne oraz zainteresowane objęciem stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZWOJU PRODUKTU.

Więcej »


Pracownicy rządzą rynkiem pracy

TVP LublinW programie „Panorama Lubelska” nadawanym przez TVP Lublin o dzisiejszej sytuacji na rynku pracy i zmianach jakie może ona wymusić na organizacjach wypowiada się Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu IACL.

Więcej »


Przyszłość rynku pracy – debata IACL i UMCS

Przyszłość rynku pracy26 października Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (UMCS) oraz IACL – Międzynarodowe Stowarzyszenie Komunikacji i Przywództwa organizują wspólnie debatę: „Przyszłość rynku pracy”.

Spotkanie odbędzie się w Auli Wydziału Filozofii i Socjologii UMCS, Pl. Marii Curie Skłodowskiej 4 w Lublinie i rozpocznie się o godz. 16:00. Uczestnictwo w wydarzeniu jest BEZPŁATNE – wystarczy jedynie rejestracja (liczba miejsc jest ograniczona)

Debata połączy środowiska biznesu, nauki i instytucji publicznych. Będzie to okazja do inspiracji, wymiany doświadczeń, a także nawiązania relacji. Dyskusja będzie dotyczyła PRAKTYCZNYCH a nie teoretycznych rozwiązań.

Weź udział

Więcej »


Co zrobić z mobbującym menadżerem, który ma wyniki?

Co można zrobić z mobberem, który ma fenomenalne rezultaty? Odpowiedź jest prosta: warto zobaczyć, jaka jest rotacja pracowników w jego dziale – mówi Justyna Piesiewicz, IACL.
W opinii Justyny Piesiewicz w branży BPO jest bardzo duża rotacja – to bardzo ciężka praca, w której odporność na stres jest konieczna.

Więcej »


Mistrzowska rekrutacja – warsztaty

Kolejka pracodawcówWarsztat
MISTRZOWSKA REKRUTACJA.
JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ NAJLEPSZEGO KANDYDATA?

24-25 października br.
i-View, ul. Mazowiecka 8
Warszawa

  • Zmienia się rynek pracy z pracodawcy na pracownika
  • 32% średnich i dużych firm działających w Polsce twierdzi, że nie jest w stanie znaleźć odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów do pracy – badania firmy doradczej Grant Thornton
  • Niemal 50% kandydatów, którzy brali udział w nieprofesjonalnie przeprowadzonym procesie rekrutacyjnym rezygnuje z korzystania z usług czy zakupu produktów tej firmy – badania Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji

Jeżeli chcesz, aby Twoja firma rozwinęła skrzydła, zmniejszyć koszty a zwiększyć efektywność działań rekrutacyjnych, przyciągnąć oraz wybrać najlepszych z najlepszych i w końcu ich utrzymać – zapraszamy do udziału!

Zarejestruj się Więcej »


Rekruter powinien być jak Sherlock Holmes

CoverMagdalena Żmijewska, HR Practice Leader udzieliła wywiadu dla magazynu „Rekruter”.

W rozmowie z Redaktor Naczelną – Aleksandrą Radziewską-Wyłudek opowiada o wyzwaniach dzisiejszego rynku rekrutacji, kim jest i kim powinien być rekruter w dzisiejszych czasach, jak prowadzić efektywny proces pozyskiwania nowych pracowników.

Więcej »


Bo do tanga trzeba dwojga

Współpraca osiołkiA właściwie dwóch. Działów. A konkretnie HR i Marketingu. Zadziwiające jest to, że obydwa działy mają tyle wspólnego, a mimo to ścisła współpraca między nimi ma miejsce nadal zbyt rzadko.

Niektórzy mogą zapytać a co je łączy. Otóż, działania obydwu działów koncentrują się (a przynajmniej powinny) wokół człowieka – pracownika oraz klienta (byłego, obecnego i potencjalnego).

Więcej »


IACL podpisało porozumienie z UMCS

employer-branding-imagePrzedstawiciele IACL oraz Wydziału Filozofii i Socjologii, Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (UMCS) podpisali porozumienie o współpracy, którego celem jest uruchomienie i poprowadzenie pierwszego w Polsce kierunku praktycznych studiów podyplomowych STRATEG BUDOWANIA MARKI PRACODAWCY. Employer Branding Strategist.

Absolwenci będą mogli ubiegać się o międzynarodowy certyfikat IACL – Certified Employer Branding Strategist (CEBS©) pod patronatem brytyjskiego komitetu norm i standaryzacji – BSI (British Standards Institution).

Więcej »


Sztuka prowadzenia rozmowy rekrutacyjnej

Rekrutować każdy może. Jeden lepiej, drugi gorzej – to powszechne przekonanie w świecie biznesu, w korporacjach, ale też w każdej innej organizacji, z którą pracowałam. Czy słuszne? Więcej »


Komunikacja w przywództwie

RóżnorodnośćWarsztat
KOMUNIKACJA W PRZYWÓDZTWIE.
PRZYWÓDZTWO W KOMUNIKACJI.

8-9 października br.
AIP Business Link, ul. Lipowa 4a
Lublin

Celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom narzędzi i unikatowej wiedzy do:

  • Zbudowania i utrzymania zaangażowanego zespołu
  • Skutecznego rozwoju organizacji
  • Realizowania postawionych celów
  • Efektywnego kształtowania stylu własnego przywództwa
  • Kreowania postaw liderskich w grupie

Podczas warsztatu uczestnicy będą mieli możliwość poznać skuteczne metody procesu zarządzania różnorodnością i komunikacji, co stanowi o sukcesie w codziennej pracy.

Program jest autorskim podejściem ekspertów IACL wyniesionym z wieloletniej pracy z ludźmi w organizacjach biznesowych. Jest to synteza najlepszych praktyk i narzędzi funkcjonujących na rynku. Jego podstawą jest solidny fundament wiedzy psychologicznej podanej w prosty i przystępny sposób. Wyróżnia go umiejętność przełożenia teorii na praktyczne wykorzystanie nowej wiedzy w codziennej pracy. Więcej »


I Wschodnie Forum Biznesu

Podczas I Wschodniego Forum Biznesu, które odbędzie się w dniach 25-25 czerwca br. wystąpi Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu, IACL.

Gospodarzami wydarzenia są Samorząd Województwa Lubelskiego i Lubelska Fundacja Wspierania Biznesu i Współpracy Międzynarodowej. Więcej »


Analiza oczekiwań studentów i pracodawców

Analiza oczekiwań studentów i pracodawców wobec praktyk, stażu i pierwszej pracy to dokument opracowany przez ekspertów IACL na potrzeby inicjatywy Koalicja Pracodawców Przyszłości i w ramach jej działania na rzecz przygotowania praktycznego studentów do wejścia w świat biznesu. Więcej »


Witaj lato. Business mixer w Lublinie

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu inaugurującym sezon letni w biznesie. Business mixer odbędzie się 1 lipca br. w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym a rozpocznie o godz. 18:00.

Gościem specjalnym będzie Grzegorz Turniak – Executive Director i Założyciel BNI, Członek Honorowy IACL, jeden z największych w Polsce autorytetów w zakresie budowania relacji i networkingu.

Weź udział Więcej »


Wyzwania HR

Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu IACL wystąpi 16 czerwca w Sopocie na konferencji Wyzwania HR.

Wśród prelegentów m.in. Miłosz Brzeziński, Jacek Babiel – red. naczelny magazynu Brief czy Jadwiga Ford. Więcej »


Paulina Trocińska – Dyrektorem ds. Relacji IACL

Paulina Trocińska została mianowana Dyrektorem ds. Relacji w IACL. Do jej zadań będzie należało budowanie relacji, dostarczanie wiedzy i rozwiązań obecnym jak i nowym partnerom biznesowym organizacji oraz jej Członkom.

Więcej »


Pomóżmy dzieciom w Nepalu

IACL wspiera i jest Patronem akcji organizowanej przez Fundację Pomóżmy Dzieciom oraz Vital Voices – Pomóżmy Dzieciom w Nepalu. Więcej »


Magdalena Żmijewska dołącza do zespołu IACL

Do zespołu IACL/Poland dołącza Magdalena Żmijewska, wieloletni praktyk i ekspert w zakresie Human Resources, zarządzania talentami, trener, coach. Magda będzie współrealizować projekty związane z branżą HR, budowaniem marki pracodawcy i wspierać rozwój Stowarzyszenia m.in.: w zakresie szkoleń, wydarzeń oraz projektów doradczych. Więcej »


Business Communication Forum 2015

III Business Communication Forum 2015

15 kwietnia, 2015 r., Warszawa

Weź udział Dodatkowe informacje

 

W dzisiejszych czasach kluczowym czynnikiem sukcesu w biznesie jest efektywna komunikacja oraz właściwie dobrane narzędzia.

Klienci oczekują od nas dopasowanej do swoich potrzeb i gustu informacji, pracownicy – otwartości i szczerości od swoich przełożonych. Kandydaci, z kolei, chcą być tak obsługiwani przez rekruterów jak klienci przez dział obsługi.
Wszystkie te grupy mają swoje oczekiwania i wymagania pod względem treści, grafiki i dostępności, a my chcemy dotrzeć do nich przed konkurencją. Pytanie jak to zrobić?

W ciągu jednego dnia, 15 kwietnia w Warszawie, zaproszeni praktycy biznesu, czołowi polscy przedsiębiorcy oraz uznani trenerzy biznesu i doradcy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz praktycznymi wskazówkami.

Wśród prelegentów:

  • Grzegorz Błażewicz, Założyciel i Przezes Zarządu, Benhauer (SALESmanago)
  • Barbara Stawarz, CEO, Content King
  • Justyna Piesiewicz, Prezes Zarząu, IABC/Poland Więcej »

Marketing Automation Congress

IABC/Poland Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie patronem Kongresu Marketing Automation, który odbędzie się 25 listopada br. w Warszawie.

Więcej »


Employer of the Future Forum 2014

Czy jesteś pracodawcą przyszłości

„Traktuj pracowników jak istoty ludzkie”
R. Branson, CEO Virgin

II Employer of the Future 2014
Pracodawca Przyszłości©

27 listopada, 2014 r., Warszawa

Każdy z nas jest pracodawcą, a także pracownikiem, niezależnie od branży, działu czy zajmowanego stanowiska w firmie.

Spotkanie jest dla wszystkich tych, którzy chcą wymienić się swoimi doświadczeniami, myślami i opinią, ale przede wszystkich dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w zakresie efektywnego zarządzania zespołem.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy osoby nie tylko związane z HR i branżą doradztwa personalnego, ale również osoby odpowiedzialne za marketing, PR, budowanie marki pracodawcy czy sprzedaży.

Więcej »


Communication BootCamp 2014

BootCamp 2014

„Just as a diamond can only be polished by another diamond, it is only through genuine, all-out engagement with others that people can polish their character, and help each other to reach greater heights.”

Rath Muni

 

Communication BootCamp 2014 – Hotel Ossa

18-20 lipca 2014 r.
31 lipca-2 sierpnia 2014 r.
22-24 sierpnia 2014 r.

Po raz pierwszy raz w Polsce IABC/Poland organizuje 3 wyjazdy dedykowane umiejętnościom i strategii komunikacji w życiu oraz w biznesie.

W ciągu 3 dni aktywnych ćwiczeń, rozmów, zabaw oraz dyskusji a także spacerów i wieczoru przy ognisku uczestnicy dowiedzą się jak:

  • Komunikacja wpływa na rozwój oraz markę firmy
  • Komunikacja wpływa na markę osobistą
  • Angażująco komunikować cel
  • Pokonywać bariery w komunikacji
  • Komunikować złe wiadomości

Dlaczego warto?

Dodatkowe informacje

Zarejestruj się 2

 

 

Więcej »


Employer of the Future w Krakowie

EoF Kraków

Już 22 maja w Krakowie odbędzie się pierwsze spotkanie zapowiadające drugą edycję konferencji – IABC/Poland Employer of the Future, wydarzenia dedykowanego budowaniu marki pracodawcy oraz komunikacji wewnętrznej.

Zapraszamy – do 15 maja obowiązuje specjalna cena!

Zarejestruj się

 

Więcej »


IABC/Poland – Let’s Communicate

IABC Lets communicateIABC/Poland rozpoczyna spotkania webinarowe dedykowane działalności Stowarzyszenia oraz trendom i wiedzy na temat komunikacji w biznesie pod hasłem – Let’s Communicate!

Jeżeli chcesz wziąć udział zarejestruj się: REJESTRACJA
Więcej »


Konkurs na najlepszą prezentację

Reklama konkursu na FBJeżeli chcesz wystąpić w gronie najlepszych ekspertów i praktyków w dziedzinie komunikacji w biznesie, zarządzania, budowania marki, zapraszamy do udziału w konkursie na najlepszą prezentację podczas drugiej edycji IABC/Poland Business Communication Forum 2014.

Konferencja odbędzie się 27 marca 2014 r. w Warszawie.

Jedyne co trzeba zrobić to przesłać do nas wypełnione zgłoszenie, które dostępne jest tutaj: Zgłoszenie prezentacji podczas IABC/Poland Business Communication Forum 2014

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj: Regulamin konkursu na prezentację


IABC/Poland patronem 2013 Global Mentoring Walk

PrintIABC/Poland patronem drugiej edycji ogólnoświatowego wydarzenia – Global Mentoring Walk, który 16 listopada 2013 r. organizuje polski oddział globalnej organizacji Vital Voices.

Czym jest Global Mentoring Walk? 

To wspólny spacer liderek (Mentorek) z kobietami, które do tej roli dopiero aspirują (Mentees). Panie podczas dwu i pół godzinnego spaceru dyskutują na temat swoich wyzwań zawodowych dzieląc się doświadczeniami i sukcesami. Uznana liderka doradza i wspiera swoją podopieczną i tak budują relację Mentorka-Mentee. Więcej »


Employer of the Future 2013

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, podkreślanie atrakcyjnej i wiarygodnej marki pracodawcy stało się niezbędne w osiągnięciu rentowności i ustalonych wyników. Pojęcie to odnosi się do ekspresji unikalnych cech firmy tak istotnych dla obecnych i przyszłych pracowników, a nawet dla klientów.

Marka pracodawcy jest składową wielu psychologicznych i funkcjonalnych aspektów, które mają wpływ na decyzję potencjalnych kandydatów o podjęciu współpracy z konkretną organizacją, czy na decyzję o pozostaniu w organizacji. Więcej »


QuestionPro wspiera IABC/Poland

Dzięki QuestionPro QuestionProIABC/Poland rozpoczyna nowy etap w swoim rozwoju. Współpraca z organizacją umożliwi IABC/Poland prowadzenie regularnych badań rynku a także pozyskiwanie opinii.

Jak mówi Justyna Piesiewicz, Prezes IABC/Poland:

„Cieszymy się, że kolejna organizacja wspiera nasz rozwój i to w tak istotnej kwestii jaką są badania rynku. Już 9 września rusza drugie badanie – rola i znaczenie marki pracodawcy w rozwoju biznesu. Jestem pewna, że wyniki będą interesujące a przede wszystkim inspirujące dla przedstawicieli polskiej przedsiębiorczości.”

QuestionPro zapewnia niezrównane analizy i właśnie umożliwiła przeprowadzanie badań związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa pod kątem społeczności,  Customer Experience; Workforce, Mobile.

Question Pro jest jednym z wiodących serwisów online notowanych na liście Inc 500 jako jedno z najszybcej rozwijających się przedsiębiorstw na świecie. Firma aktywnie wspiera organizacje non-profit umożliwiając im prowadzenie badań rynku.

Dodatkowe informacje o Question Pro:
QuestionPro
e-mail: non-profit@questionpro.com


Piotr Murjas dołącza do zespołu IABC/Poland

Piotr MurjasDo Zespołu IABC/Poland dołączył Piotr Murjas, który będzie odpowiadać za rozwój organizacji w Polsce oraz nawiązywanie współpracy z Partnerami jako Business Development Manager.

Piotr ukończył Politechnikę Rzeszowską (specjalność finanse i rachunkowość) oraz Aviation Management na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. W trakcie studiów był ambasadorem takich instytucji jak: PwC, McKinsey & Company, Fundacji 2065 im. Lesława A. Pagi, BNP Paribas (Ace Manager Competition) oraz Fundacji Rozwoju Zawodowego „Quantitative Finance”.

Autor wielu artykułów o tematyce ekonomicznej. Obecnie współpracuje także jako korespondent w agencji Reuters oraz w Ciszewski MSL Financial Communications, jest również zastępcą redaktora naczelnego i dyrektorem marketingu Wortalu – Relacjeinwestorskie.org.pl.

Piotrze – witamy w Zespole i życzymy powodzenia!


Wydanie nr 3 / Czerwiec 2013

Okładka Newsletter 3

 

 


W numerze między innymi:

  • Komunikacja w oczach CEO
  • Teoria komunikatywności
  • Efektywny PR w sytuacji kryzysowej
  • Wywiad z Markiem Sypkiem, Prezesem Agros Nova
  • Odkryj kreatywność tłumu
  • Być albo nie być, czyli o celach biznesowych i komunikacji

Więcej »


Światowa wersja magazynu Communication World dostępna za darmo!

Okładka światowego CWCommunication World to jeden z niewielu magazynów na świecie dedykowanych komunikacji w biznesie. Autorami są wybitni eksperci, znani liderzy z całego świata, którzy dzielą się swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem.

Wyjątkowo jedynie do września br. IABC umożliwia bezpłatny dostęp do Communication World.

W celu otrzymania informacji prosimy o kontakt z przedstawicielstwem IABC w Polsce: KONTAKT

 


Grono Partnerów IABC/Poland powiększa się

Do grona Partnerów dołączyły jedne z wiodących firm na polskim rynku: Fotolia oraz Trendmark.

Jak mówi Justyna Piesiewicz, Założyciel i Prezes Zarządu IABC/Poland: „Cieszymy się, że Fotolia i Trendmark zaufały tak młodej organizacji w Polsce i dostrzegają jak ważną rolę w biznesie odgrywa komunikacja i chcą wspólnie z nami propagować najlepsze standardy oraz szerzyć wiedzę.

Więcej »


IABC/Poland i Brad Withworth gośćmi specjalnymi Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS)

IABC/Poland wraz z Wydziałem Prawa oraz Nauk Społecznych Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS) organizuje 16 października br. (wtorek) o godz. 12:00 wyjątkowe spotkanie gościem specjalnym IABC/Poland: Bradem Whitworth’em, jednym z wykładowców programu Mastery in Communication na Uniwersytecie Stanford oraz Senior Communications Managerem, Cisco, członkiem i byłym Prezesem IABC.

Więcej »