Communication World® Polska to pierwszy magazyn na polskim rynku poświęcony zagadnieniom komunikacji w biznesie. Uznany przez blogerów jako jedna z najlepszych, darmowych publikacji. CWP dociera do ponad 12,000 decydentów i osób interesujących się rozwojem biznesu. Autorami są polscy i zagraniczni eksperci, przedstawiciele globalnych korporacji i małych firm, którzy dzielą się swoim praktycznym doświadczeniem.

Communication World® Polska - po ludzku o biznesie!


Wydanie nr 3 / Czerwiec 2013

Okładka Newsletter 3

 

 


W numerze między innymi:

  • Komunikacja w oczach CEO
  • Teoria komunikatywności
  • Efektywny PR w sytuacji kryzysowej
  • Wywiad z Markiem Sypkiem, Prezesem Agros Nova
  • Odkryj kreatywność tłumu
  • Być albo nie być, czyli o celach biznesowych i komunikacji

Więcej »



Wydanie nr 2 / Maj 2012


W numerze między innymi:

  • Brett Michington o roli Employer Brandingu w rozwoju organizacji
  • Komunikacja podczas zmian w firmie
  • Magdalena Przybysz, Radca Prawny PKO BP wskazuje kiedy rozstanie z pracownikiem może wpłynąć negatywnie na wizerunek firmy?
  • Dlaczego warto rozmawiać z pracownikami? Na to pytania odpowiada Aleksandra Leszczyńska
  • Jak General Motors wdrożyło program komunikacji z pracownikami, który znacząco zwiększył sprzedaż samochodów

Więcej »



Wydanie nr 1 / Luty 2012


W numerze między innymi:

  • IABC – witamy w Polsce
  • na czuja czy na nos
  • komunikacja biznesowa w sektorze usług profesjonalnych
  • agencja PR zwykły usługodawca czy pożądany partner w biznesie
  • Cztery kroki na drodze do budowania kapitału społecznego
  • Audyt komunikacyjny czas zacząć
  • O negatywnym wizerunku public relations

Więcej »