Dwie trzecie Polaków nie lubi swojej pracy

Pracownik, który nie lubi swojej pracy, unika jej. Nie jest efektywny ani wydajny, nie chce brać udziału w życiu firmy. Często jest typem samotnika, nieobce są mu konflikty. Można go doskonale poznać po wynikach, a raczej po ich braku.

Według danych Instytutu Gallupa aż 68 proc. pracowników w Polsce jest niezaangażowanych w pracę. Zaangażowanych – tylko 17 proc. 15 proc. zaś wykazuje „aktywne niezaangażowanie”. Dla nas to jednoznaczny sygnał – ponad dwie trzecie Polaków zwyczajnie nie lubi swojej pracy.

– Zaangażowanie to nie tylko entuzjazm, to jest to, że mi się chce chcieć. To że mówię „hurra”, „ale fajnie”, nie znaczy, że jestem zaangażowana, że rekomenduję produkty i usługi swojej firmy, że jestem jej ambasadorem – mówi w rozmowie z INN:Poland Justyna Piesiewicz, założyciel i prezes zarządu firmy IACL, która wspiera organizacje w osiąganiu przewagi konkurencyjnej i rozwoju biznesu.

Więcej: innpoland.pl