3. Forum Pracodawców Przyszłości

Data wydarzenia: 2016-10-26

Logo FPP 2016_3

„Sprawność fizyczna jest nie tylko jednym z najważniejszych kluczy do zdrowego ciała, jest podstawą dynamicznej i kreatywnej aktywności intelektualnej”
J. F. Kennedy

W dzisiejszych czasach przyciągnięcie i utrzymanie pracowników to nie lada wyzwanie dla wielu organizacji. Karty typu benefit, ubezpieczenie zdrowotne, wyjazdy integracyjne, czy szkolenia poza granicami kraju już nie wystarczą, a pracownicy zaczynają stawiać co i raz to większe wymagania.

26 października br., IACL br. już po raz trzeci organizuje spotkanie dla wszystkich tych, którzy chcą wymienić się swoimi doświadczeniami, myślami i opinią, a także dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w zakresie stworzenia atrakcyjnego miejsca pracy, zdrowego, zaangażowanego zespołu oraz chcą poznać sposoby na zbudowanie spójnej i wiarygodnej marki pracodawcy.
Weź udziałDodatkowe informacje

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy osoby nie tylko związane z HR i branżą doradztwa personalnego, ale również osoby odpowiedzialne za marketing, PR, budowanie marki pracodawcy czy sprzedaż.W tym roku zaproszeni eksperci oraz praktycy omówią najistotniejsze zagadnienia związane m. in. ze zdrowiem i kondycją fizyczną, samopoczuciem, prozdrowotnym wyposażeniem biura, wydajnością i rozwojem organizacji dzięki pracownikom.

III Forum Pracodawców Przyszłości odbędzie się tym razem w wyjątkowym miejscu – Eva Park Life & SPA w Konstancinie Jeziorna

Zaproszeni eksperci i praktycy poruszą m.in. takie zagadnienia jak:

  • Mindfulness a niezaangażowany zespół
  • Zaplanowanie oraz wdrożenie strategii kultury zdrowej organizacji i programów wellness
  • Zdrowie a moda na fitness
  • Co mówi Twoje ciało o Tobie
  • Od długiego siedzenia nie tylko głowa boli
  • Profilaktyka zdrowia poza biurem
  • Pan kanapka czy zdrowa dieta

Podczas zorganizowanych do tej pory mieliśmy okazję gościć przedstawicieli m.in. takich firm jak: ING Bank Śląski, Kancelaria Norton Rose Fulbright, Warta, UPC, Vistula, Eris, Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna, PZU czy przedstawicieli Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Kto powinien uczestniczyć:

  • CEO, CMO
  • Dyrektor ds. HR / Administracji / Marketingu & PR / Sprzedaży / Business Development
  • Eksperci ds. Budowania wizerunku
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, rozwój biznesu i sprzedaż

Zachęcamy do udziału lub dołączenia do grona Partnerów wydarzenia.

Weź udziałDodatkowe informacje