Employer of the Future 2013

Data wydarzenia: 2013-11-28

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, podkreślanie atrakcyjnej i wiarygodnej marki pracodawcy stało się niezbędne w osiągnięciu rentowności i ustalonych wyników. Pojęcie to odnosi się do ekspresji unikalnych cech firmy tak istotnych dla obecnych i przyszłych pracowników, a nawet dla klientów.

Marka pracodawcy jest składową wielu psychologicznych i funkcjonalnych aspektów, które mają wpływ na decyzję potencjalnych kandydatów o podjęciu współpracy z konkretną organizacją, czy na decyzję o pozostaniu w organizacji.

W pełni zaangażowani pracownicy są podstawą sprawnie funkcjonującej i odnoszącej sukcesy organizacji. Jak wynika z ostatnich badań Instytutu Gallupa, aby organizacje były bardziej opłacalne, wydajne, zorientowane na klienta i dynamicznie rozwijały się, pracownicy powinni identyfikować się z firmą i czuć się za nią odpowiedzialni na równi z zarządem bądź właścicielami.

Podczas IABC/Poland Employer of the Future 2013 zaproszeni eksperci omówią takie tematy jak:

  • Czym jest marka pracodawcy i jaki ma wpływ na rozwój biznesu?
  • Rynek pracodawcy czy pracownika?
  • Radykalne postawy, które zmieniają sposób w jaki prowadzi się biznes od wewnątrz – i jak to zrobić
  • Jak zaangażować pracowników i ich utrzymać
  • Jak osiągać wartościowe wyniki dla wszystkich zainteresowanych stron
  • Media społecznościowe – przymus czy moda?
  • Kultura organizacyjna to mit i banał?

Kto powinien uczestniczyć:

  • CEO, CMO
  • Dyrektor ds. komunikacji / Marketingu & PR / Sprzedaży / Business Development
  • Eksperci HR
  • Eksperci ds. Employer Branding
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację zewnętrzną jak i wewnętrzną
  • Dziennikarze;
  • Wykładowcy szkół wyższych
  • Studenci szkół wyższych, studiów podyplomowych, doktoranckich i MBA.

Rejestracja i dodatkowe informacje: www.iaclpoland.pl