II edycja badania „Wpływ marki pracodawcy na rozwój biznesu”

Badanie II edycjaZmienia się rynek pracodawcy na rynek pracownika, ponad 1/3 polskich firm ma problem z pozyskaniem pracowników nie wspominając o emigracji zarobkowej, a utrzymanie pracowników wymaga obecnie nie lada sztuki.

Zapraszamy do współtworzenia II edycji raportu: WPŁYW MARKI PRACODAWCY NA ROZWÓJ BIZNESU.

Dlaczego warto?

  • Dotarcie do blisko 93,000 odbiorców poprzez wysyłkę informacji o wynikach raportu jak i o badaniu (OR na średnim poziomie 9,87%)
  • Wzmocnienie marki firmy jako propagatora dobrych praktyk lub jako dostawcy rozwiązań
  • Przyznanie tytułu: Ambasador Budowania Marki Pracodawcy
  • Nagłośnienie badania w mediach społecznościowych oraz tradycyjnych
  • Intensywna kampania wokół raportu w mediach tradycyjnych i społecznościowych

Wspólnie z ekspertami i praktykami:

  •  Odpowiemy na pytanie: jak konkretnie przekłada się marka pracodawcy na rozwój organizacji i jak ją budować w dobie zmian na rynku pracy
  • Udowodnimy dlaczego spójna marka pracodawcy w dzisiejszych czasach jest konieczna
  • Przedstawimy najlepsze przykłady budowania marki pracodawcy na polskim rynku
  • Udowodnimy, że pracownik firmy jest kapitałem a nie kosztem, a zaangażowany zespół jest kluczem do sukcesu
Dodatkowe informacje