Employer of the Future Forum 2014

Czy jesteś pracodawcą przyszłości

„Traktuj pracowników jak istoty ludzkie”
R. Branson, CEO Virgin

II Employer of the Future 2014
Pracodawca Przyszłości©

27 listopada, 2014 r., Warszawa

Każdy z nas jest pracodawcą, a także pracownikiem, niezależnie od branży, działu czy zajmowanego stanowiska w firmie.

Spotkanie jest dla wszystkich tych, którzy chcą wymienić się swoimi doświadczeniami, myślami i opinią, ale przede wszystkich dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w zakresie efektywnego zarządzania zespołem.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy osoby nie tylko związane z HR i branżą doradztwa personalnego, ale również osoby odpowiedzialne za marketing, PR, budowanie marki pracodawcy czy sprzedaży.

Po sukcesie ubiegłorocznego Forum Employer of the Future, wspólnie z firmą doradczą Brandston organizujemy drugą edycję tego wydarzenia.

W tym roku zaproszeni eksperci oraz praktycy omówią najistotniejsze zagadnienia związane z wydajnością i rozwojem firmy dzięki utalentowanym i zaangażowanym pracownikom oraz silnej marce:

  • Rekrutacja inaczej. Dlaczego proces rekrutacji tak znacząco wpływ na rozwój biznesu?
  • Age Management, czyli zarządzanie zespołem w różnym wieku
  • Dlaczego warto dbać o rozwój pracowników
  • Komunikacja kaskadowa, czyli jak uniknąć głuchego telefonu w organizacji
  • Instant influence – jak zmotywować niezmotywowanych w 7 minut
  • Po co organizacji jest wewnętrzny PR
  • CSR z prawdziwego zdarzenia – korzyść dla marki czy dla społeczeństwa

Prelegenci udzielą także odpowiedzi na pytania zadane podczas I edycji spotkania Forum Employer of the Future 2013:

  1. Jeżeli zarząd nie widzi potrzeby czy możliwa jest zmiana podejścia do budowania marki pracodawcy?
  2. Jak obudzić polskich managerów / zarządy?
  3. Jak spowodować zainteresowanie bzinesu przyszłością – czyli skłonić do większego zaangażowania w proces edukacji?
  4. Kiedy stworzymy forum osób, które mają wpływ na budowanie marki pracodawcy w celu wzajemnej wymiany dobrych praktyk?
  5. Jak zamienić na czuja w świadome działania; w końcu na komunikacji i budowaniu zaangażowania każdy zna się najlepiej – czy jednak?

Do 30 października udział w konferencji w cenie 476 PLN + VAT (zamiast 950 PLN + VAT).

wez