Business Communication Forum 2015

III Business Communication Forum 2015

15 kwietnia, 2015 r., Warszawa

Weź udział Dodatkowe informacje

 

W dzisiejszych czasach kluczowym czynnikiem sukcesu w biznesie jest efektywna komunikacja oraz właściwie dobrane narzędzia.

Klienci oczekują od nas dopasowanej do swoich potrzeb i gustu informacji, pracownicy – otwartości i szczerości od swoich przełożonych. Kandydaci, z kolei, chcą być tak obsługiwani przez rekruterów jak klienci przez dział obsługi.
Wszystkie te grupy mają swoje oczekiwania i wymagania pod względem treści, grafiki i dostępności, a my chcemy dotrzeć do nich przed konkurencją. Pytanie jak to zrobić?

W ciągu jednego dnia, 15 kwietnia w Warszawie, zaproszeni praktycy biznesu, czołowi polscy przedsiębiorcy oraz uznani trenerzy biznesu i doradcy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz praktycznymi wskazówkami.

Wśród prelegentów:

  • Grzegorz Błażewicz, Założyciel i Przezes Zarządu, Benhauer (SALESmanago)
  • Barbara Stawarz, CEO, Content King
  • Justyna Piesiewicz, Prezes Zarząu, IABC/Poland

III edycja Business Communication Forum to dyskusje, wystąpienia i rozmowy. To pierwsze i jedyne jak do tej pory w Polsce spotkanie dedykowane trzem najbardziej istotnym elementom wpływającym na kondycję finansową firmy. To 3 bloki tematyczne i zagadnienia:

KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA

  • Content vs. context
  • Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych
  • Synergia działań – jak połączyć offline z online
  • Jak sprawdzić efektywność działań

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

  • Komunikacja w procesie wdrażania norm jakościowych, certyfikatów, etc.
  • Marka pracodawcy przez pryzmat marki osobistej
  • Komunikacja a różnorodność w organizacji
  • Media społecznościowe w komunikacji wewnętrznej

ROZWÓJ BIZNESU I OBSŁUGA KLIENTA

  • Customer intelligence
  • Angażowanie mobilnych pracowników
  • „Zerowy Moment Prawdy”
  • Aplikacje mobilne w rozwoju biznesu
  • Customer Experience w sieci

Kto powinien uczestniczyć:

  • CEO, CMO
  • Dyrektor ds. komunikacji / Marketingu & PR / Sprzedaży / Business Development
  • Eksperci ds. Budowania wizerunku
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację zewnętrzną jak i wewnętrzną, rozwój biznesu i sprzedaż
  • Dziennikarze
  • Wykładowcy szkół wyższych
  • Studenci szkół wyższych, studiów podyplomowych, doktoranckich i MBA.
Weź udziałDodatkowe informacje