Komunikację należy dopasować do odbiorcy

O wizerunku pracodawcy i zaangażowaniu rozmawiam z Justyną Piesiewicz, Prezesem Zarządu w IACL o tym jak ogromną rolę odgrywa spójna i dopasowana komunikacja, na co zwrócić uwagę dobierając narzędzia komunikacyjne rozmawia Marcelina Mrugalska, redaktor, HRownia

Marcelina Mrugalska: Kto powinien być odpowiedzialny za komunikację w firmie i w zespole?

Justyna Piesiewicz: To zależy, o jak dużej firmie mówimy. Są przedsiębiorstwa, gdzie osoby odpowiedzialne za komunikację zajmują się nią na wszystkich możliwych polach, są pośrednikiem między kadrą zarządzającą a innymi zespołami.

Za działania komunikacyjne powinni odpowiadać wszyscy w organizacji. To, w jaki sposób komunikujemy się wewnątrz i na zewnątrz buduje markę firmy jako pracodawcę, ale także buduje naszą markę osobistą. Bardzo ważne jest, aby komunikacja była spójna i zrozumiała.

Czytaj dalej: HRownia