Millenialsi tupnęli nogą i zmienili rynek pracy.

Na łamach Dziennik Gazeta Prawna ukazał się wywiad z Justyną Piesiewicz, Prezesem Zarządu IACL, szefem działu doradztwa HR i Employer Branding

– Polski rynek pracy przez wiele był rajem dla pracodawców. Kiedy kilka lat temu doradzałam firmom, żeby zaczęły budować swoją markę jako pracodawcy (co trwa nawet kilka lat), zbywano mnie, często słyszałam, że taka strategia nie jest potrzebna, a wręcz niech pracownicy cieszą się, że mają pracę. Tymczasem największe światowe firmy odniosły swoje sukcesy właśnie dzięki pracownikom, dzięki spójnej strategii marki pracodawcy – mówi Justyna Piesiewicz Head of HR & Employer Branding Practice, President of the Board IACL Polska.

K.N.: Zewsząd słyszymy o rynku pracownika, czy naprawdę on do nas dotarł?

Do niedawna na rynku pracy jechaliśmy jeszcze na przysłowiowych oparach. Teraz już nawet tych oparów nie ma. Połączenie wciąż rozwijającej się gospodarki, powstanie nowych firm i startup’ów, a także rozwój branży Outsourcingu czy centrów usług spowodowało to, że dziś możemy już mówić o wojnie o talenty.

K.N. Kto tę wojnę wygra?

Czytaj dalej: Dziennik Gazeta Prawna