IACL – Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów Komunikacji i Przywództwa

 

IACL to stowarzyszenie pełniące funkcję organizacji doradczej działające na styku komunikacji, HR oraz zarządzania.

Wspiera biznes, administrację publiczną oraz organizacje non-profit w ich rozwoju, a także w budowaniu i utrzymaniu spójnej marki pracodawcy na każdym etapie ich działalności.

IACL łączy kluczowe dla rozwoju biznesu kompetencje, umiejętności i wiedzę praktyczną w zakresie: HR, komunikacji, PR, edukacji oraz strategii.

Misją IACL jest: mówić o biznesie po ludzku bez skomplikowanej terminologii, bez zawiłości językowych. W sposób jasny i przejrzysty informować i edukować pokazując czym jest i jak ważną rolę odgrywa komunikacja i świadome przywództwo.

Celem IACL jest: wsparcie organizacji w ich rozwoju dzięki zaangażowanemu zespołowi pracowników poprzez dostarczenie wiedzy, narzędzi oraz rozwiązań odpowiadających na pytania „dlaczego?”, „jak?” i „po co?”.

Przedstawiciele IACL należą do Zespołu Ekspertów Zewnętrznych przy Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej (UMCS), a także są autorami i wykładowcami na podyplomowych studiach Strateg Budowania Marki Pracodawcy.