proto.pl partnerem publikacji IACL

logoproto.pl nawiązało współpracę partnerską z IACL w zakresie opracowania publikacji: „Komunikacja wewnętrzna w pytaniach i odpowiedziach, czyli co chcielibyście wiedzieć, a nie mieliście okazji zapytać”.

E-book zostanie przygotowany przez praktyków dla praktyków. Zamierzeniem publikacji jest zebranie w jednym miejscu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w zakresie komunikacji wewnętrznej. E-book będzie odpowiedzią na faktyczne problemy/wyzwania, z którymi na co dzień mają do czynienia osoby odpowiedzialne za obszar komunikacji, budowania wizerunku, itp. Planowany termin ukazania się publikacji to październik.

Autorkami e-booka są:

Justyna Piesiewicz

Doradca, praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowaniu marki pracodawcy, komunikacji i wizerunku. Prezes zarządu, IACL. Jako członkini Globalnego Komitetu Sterującego kierowała globalną strategią i koordynowała działania Taxand w zakresie PR. W ciągu roku przyczyniła się do zajęcia przez Accreo Taxand III miejsca jako najbardziej pożądany pracodawca branży prawno-podatkowej. Pracowała dla branż: IT, FMCG, nieruchomości czy finanse. Absolwentka studiów podyplomowych HR Business Partner oraz Zarządzania Marketingiem na Akademii L. Koźmińskiego. Współautorka książki: „Problemy zarządzania współczesną firmą”. Prelegent na wielu konferencjach i warsztatach. Jest na liście 50 mentorek w Polsce programu Biznes w Kobiecych Rękach oraz inicjatywy Global Mentoring Walk.

 

Paulina Trocińska

Ekspert komunikacji z 14-letnim doświadczeniem w zarządzaniu komunikacją i strategią marketingową z praktyczną wiedzą w zakresie badań, analiz oraz strategicznego i operacyjnego planowania. Prowadziła projekty dla firm z branż FMCG i farmaceutycznej. Przez wiele lat związana z branżą motoryzacyjną. Za skuteczność prowadzonych działań komunikacyjnych doceniona II miejscem w firmowym globalnym konkursie. Posiada doświadczenie międzynarodowe. Jest praktykiem z interdyscyplinarną wiedzą popartą dyplomami m.in. Chartered Institute of Public Relations Internal Communication Diploma. Aktualnie, jako konsultant, wspiera organizacje w realizacji ich celów biznesowych. Specjalizuje się w projektach diagnostycznych, optymalizacji działań z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz działaniach employer brandingowych.

NAGRODA

Wśród osób, które wezmą udział w ankiecie, zostanie rozlosowana nagroda. Będzie nią indywidualna sesja mentoringowa z Justyną Piesiewicz dotycząca budowania spójnej marki pracodawcy. Zwycięzca będzie miał możliwość zadania konkretnych pytań, otrzyma wskazówki dotyczące problemów i wyzwań związanych z prowadzeniem projektu employer brandingowego.

Na Wasze pytania dotyczące komunikacji wewnętrznej czekamy do 23 września (piątek). Prosimy o przesyłanie zagadnień na adres: redakcja@proto.pl z dopiskiem „Q&A” w tytule. Mogą one dotyczyć konkretnych sytuacji, z którymi zetknęliście się w pracy, a które przysporzyły Wam trudności: komunikacji z pracownikami, przełożonymi, komunikacji w kryzysie, informowania o ważnych dla firmy wydarzeniach czy związanej z działaniami employer branding.

Dodatkowe informacje: proto.pl