IABC/Poland Business Communication Forum

Data wydarzenia: 2013-01-24

Komunikacja odgrywa istotną rolę we wszystkich obszarach działalności, począwszy od rozwoju biznesu po sprzedaż i marketing. w biznesie jest istotne i bardzo ważne, aby posiadać doskonałe umiejętności komunikacyjne.

Efektywna komunikacja postrzegana jest na świecie jako jedno z najistotniejszych działań wpływających na sukces organizacji.

Dzisiaj, od dyrektorów wymaga się komunikowania poprzez wiele kanałów. Liderzy są oceniani na podstawie osiąganych wyników, jakości komunikacji z zespołem, otwartości i przejrzystości, dostępności i elastyczności.

Celem IABC/Poland Business Communication Forum 2013 jest wskazanie najlepszych metod komunikacji, trendów i standardów obowiązujących na świecie, takich które bezpośrednio przekładają się na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i założonych celów sprzedażowych.

Zagadnienia

  • Czy komunikacja może być efektywna?
  • Komunikacja wewnętrzna i jej znaczenie w strategii rozwoju firmy;
  • Krytyczna rola komunikacji w procesie zmian w organizacji;
  • Wpływ komunikacji na rozwój biznesu;
  • Mierzenie i narzędzia do pomiaru efektów komunikacji;
  • Nowoczesne technologie w komunikacji;
  • Komunikacja w biznesie a media społecznościowe;
  • Prawne aspekty w komunikacji;

Do kogo skierowana jest konferencja?

  • CEO, CIO, CMO;
  • Dyrektor ds. komunikacji / Marketingu & PR / Sprzedaży / Business Development;
  • Analitycy biznesowi;
  • Eksperci HR;
  • Dziennikarze;
  • Wykładowcy uczelni wyższych
  • Studenci uczelni wyższych, studiów podyplomowych, doktoranckich i MBA.